دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 09:12
مردانی:

آموزش موتور محرک توسعه کشور است

رئیس دفتر مرکزی گزینش دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش موتور محرک توسعه همه کشورهاست، دانشگاه‌ها علاوه بر آموزش و پژوهش، دو نقش ممتاز تربیت مدیران و‌ متخصصان و تأثیرگذاری در مناسبات اجتماعی را نیز بر عهده دارند.
کد خبر : 407765

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدرضا مردانی در اولین نشست هم‌اندیشی و آشنایی با راهبردها، رویکردها، اولویت‌ها و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی ویژه رؤسا و‌ سرپرستان جدیدالانتصاب که صبح امروز در هتل فرهیختگان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش موتور محرک توسعه همه کشورهاست، دانشگاه‌ها علاوه بر آموزش و پژوهش، دو نقش ممتاز تربیت مدیران و‌ متخصصان و تأثیرگذاری در مناسبات اجتماعی را نیز بر عهده دارند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه براین کارکردها، دارای مدارس سما و مهارتی بوده و تربیت نیروهای انقلابی راهبرد اصلی این دانشگاه است.


رئیس دفتر مرکزی گزینش دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مدیریت و راهبری در دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر دانش مدیریتی، نیازمند آشنایی با اسناد فرا‌دستی و راهبردهای کلان است.


مردانی تصریح کرد: از بین گزینه‌های پیشنهادی برای سرپرست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، بهترین افراد را از لحاظ سابقه علمی و مدیریتی و انقلابی‌گری برای این واحدها انتخاب کرده‌ایم.


وی خاطرنشان کرد: برای هر واحد مأموریت خاصی در نظر گرفته شده و مدیران واحدها را براساس نیاز منطقه انتخاب می‌کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالایی برای کارآمدکردن مدیریت در سطوح مختلف دانشگاه دارد.


رئیس دفتر مرکزی گزینش دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دوره‌های مدیریت عمومی برای مدیران برگزار خواهد شد. با نگاه راهبردی می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم. آشنایی با سند دانشگاه اسلامی، نقشه جامع علمی کشور و اسناد بالادستی از جمله برنامه‌هایی است که در این نشست هم‌اندیشی به آن پرداخته خواهد شد.


انتهای پیام/4107/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته